مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش گلدان پلاستیکی کوچک رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرورش انواع گل در گلدان کوچکنگهداری اصولی با گلدان پلاستیکیتقاضای عمده گلدان پلاستیکی کوچکفروش گلدان پلاستیکی رنگی
گلدان پلاستیکی کوچک

انتقاد و پیشنهاد مشتری نایلون گلخانه نیلوفر یزد و گلدان پلاستیکی کوچک، همچون چراغی برای ادامه مسیر تولید می باشد. با داشتن چنین باوری همواره در فروش گلدان پلاستیکی پیش می رویم و انواع سفید و مشکی و رنگی آن را برای شما خریداران محترم در مرکز فروش خود فراهم آورده ایم. همچینین از بیشتر برای جلو گیری از ورود سرما به گلخانه استفاده می شود.

پرورش انواع گل در گلدان کوچک

علاقه به نگهداری گل و گیاه در خانه، علاقه ای عمومی می باشد که در وجود همه است.

گلدان پلاستیکی کوچک

بسیاری از کارشناسان گیاه شناسی، اصول پرورش گل و گیاه را به مردم آموزش می دهند. در واقع مردم نیز از این علوم استقبال خوبی دارند. زیرا که برایشان جذابیت خاصی دارد. همواره رشد و پرورش گیاه در خانه با استفاده از گلدان های مناسب، بحثی جدی می باشد.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که محیط کشت مناسب، یعنی گلدان، باید از استانداردهای اولیه برخوردار باشد تا گیاه در دراز مدت شاداب باقی بماند و از بین نرود. از این رو انتخاب گلدان مناسب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

در برخی مواقع که مشتریان اصلی نایلون گلخانه uv و گلدان، افراد ساکن در آپارتمان و ویلا می باشند و از گیاهان کوچک برای ایجاد نمایی طبیعی و فرح بخش در خانه استفاده می کنند، هدف گلدان سایز کوچک در رنگ های متفاوت می باشد. فروش توانسته به رونق اقتصاد جامع کمک بسیاری بکند.

نگهداری اصولی با گلدان پلاستیکی

بیشتر افرادی که دنبال قیمت ارزان و کیفیت گلدان هستند، گلدان پلاستیکی را انتخاب می کنند.

گلدان پلاستیکی کوچک

در بازار گلدان های بسیار زیادی وجود دارد از جمله:

  • گلدان سفالی
  • گلدان سرامیکی
  • گلدان بتنی
  • گلدان چوبی
  • گلدان شیشه ای
  • گلدان فلزی
  • گلدان ارگانیک
  • گلدان پلاستیکی

در این میان هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. اما گلدانی که مزایای بیشتری از بقیه دارد، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و پر فروش می شود.

گلدان پلاستیکی گلدانی است که مزایای آن بر معایب آن غلبه کرده و مورد درخواست مشتری شده است. از مزایای این گلدان به موارد زیر می توان اشاره داشت:

  1. وزن بسیار سبک
  2. قیمت ارزان
  3. رنگ های متنوع و زیبا
  4. طرح های مورد نیاز مشتری
  5. سوراخ زهکشی مناسب
  6. در دسترس بودن
  7. قابلیت استفاده مجدد
همه این مزایا باعث می شود تا بتوان انواع گیاهان آپارتمانی نظیر سانسوریا، پتوس، دیفن باخیا، شفلرا، برگ بیدی، برگ انجیری، زاموفیلیا و همچنین درختچه های کاج و گیاهان رونده را در محیط مناسب کشت، یعنی گلدان پلاستیکی نگهداری کرد و پرورش داد. زیرا که تنوع سایز و طرح و مدل این نوع گلدان آنقدر زیاد می باشد که برای تنوع وسیعی از گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای گلدان پلاستیکی را کافیست از کسانی که این گلدان را خریداری می کنند و سالهاست آن را در خانه خود برای نگهداری گل و گیاه دارند، بپرسید تا به اهمیت گلدان پلاستیکی در بازار روز پلاستیک کشور و صادرات آن به کشورهای همسایه پی ببرید.

تقاضای عمده گلدان پلاستیکی کوچک

گلدان پلاستیکی کوچک بیشتر در تعداد بالا و حجم عمده سفارش داده می شود.

گلدان پلاستیکی کوچک

گلدان پلاستیکی سایز ۶ تا ۱۵ را جز دسته گلدان پلاستیکی کوچک به حساب می آورند. البته برای هر کسی کوچک معنی خاص خود را دارد. ممکن است برخی گلدان دهانه ۲۰ را کوچک بنامند!

گلدان پلاستیکی با توجه به مدلی که دارد، مربعی، گرد، مستطیلی، آویزی و… دارای سایزبندی مخصوص به خود است. معمولا در سایز گرد، دهانه زیر ۱۵ سانتی متر، در چهارگوش دهانه کمتر از ۲۰*۲۰ و در مستطیلی طول و عرض کمتر از ۴۰ و ۱۵ را به عنوان گلدان پلاستیکی کوچک می شناسند.

پس معمولا زمانی که مشتری با فروشنده ارتباط برقرار می کند، جزئیات سایز را کامل می گوید. بدین گونه فروشنده منظور مشتری را از گلدان پلاستیکی بزرگ یا کوچک درک کرده و فروش انجام می شود.

فروش گلدان پلاستیکی رنگی

گلدان پلاستیکی رنگی معمولا در سایزهای کمتر از ۱۵ با رنگ های متنوع در بازار وجود دارد.

گلدان پلاستیکی کوچک

البته گلدان پلاستیکی رنگی با هر سایزی مطابق با نیاز مشتری تولید و روانه بازار می شود. در واقع آنچه که به عنوان موجودی در بازار وجود دارد، کاملا مطابق با نیاز و تقاضا می باشد. از رنگ های شاد گلدان پلاستیکی کوچک که بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است می توان به رنگ قرمز، آبی، زرد، بنفش، صورتی، نیلی، نسکافه ای، نارنجی، عدسی، سبز و طوسی اشاره داشت.

هر کدام از مدلهای گلدان پلاستیکی کوچک دارای رنگ های منحصر به فرد می باشند و معمولا در بسته هایی که به عنوان رنگی در کاتالوگ یاد می شود، ترکیبی از رنگ های شاد برای مشتری قرار داده می شود. به عنوان مثال مشتری که یک بسته ۵۴ تایی گلدان رنگی را سفارش می دهد، ۶ رنگ شاد را دریافت می کند که از هر رنگ ۹ عدد گلدان در بسته وجود دارد و برایش پیش فاکتور صادر می شود.

پس از انجام پیش فاکتور و واریز هزینه ها، بار پردازش شده تا به لیست باربری داده شود. پس از اخذ دستور مدیر فروش، تحویل باربری شده و به سمت مقصد حرکت می کند. معمولا سفارش مشتری بعد از ۳ الی ۵ روز کاری در هر جای کشور، به دستش می رسد. البته در تهران و کرج همان روز یا نهایتا روز بعد به دست مشتری می رسد.

حسن خانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید