مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ابعاد گلدان پلاستیکی متوسط ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

زیبایی گلدان پلاستیکی در دکوراسیونسایز گلدان پلاستیکی متوسطقیمت گلدان پلاستیکی در بازار
گلدان پلاستیکی متوسط

منظور مشتری از سایز گلدان پلاستیکی و نایلون گلخانه نیلوفر یزد متوسط معمولا با ابعاد دهانه ۲۵ تا ۵۰ سانتی متر و ارتفاع همین حدود می باشد. این گلدان ها در رنگ ها و طرح های متفاوت با قیمت ارزان توسط شرکت کارخانه به فروش می رسند.

زیبایی گلدان پلاستیکی در دکوراسیون

بسیاری از افراد به داشتن دکوراسیونی همراه با گل و گیاه در خانه علاقه بسیار زیادی دارند. از این رو سعی دارند اطلاعات خود را در مورد نحوه نگهداری و تکثیر انواع گیاهان آپارتمانی بالا ببرند. همچنین به داشتن گلدان هایی زیبا متناسب با گلها اهمیت می دهند تا زیبایی دکوراسیون خانه خود را تکمیل کنند و فضایی لذت بخش به وجود بیاورند. در بازار دارای اهش قیمت مواجه شده است.

گلدان پلاستیکی متوسط

جنس گلدان و نایلون گلخانه uv از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. گلدان پلاستیکی به دلیل وزن سبکی که دارد، به راحتی قابلیت جابجایی دارد و هر لحظه می توان دکوراسیون را عوض کرد و باعث تغییر روحیه شد. همچنین گلدان پلاستیکی دارای تنوع بدنه بیشتری می باشد و از این رو برای نگهداری انواع گل های بزرگ و کوچک به عنوان مناسب ترین گزینه به ذهن مشتری می آید.

گلدان پلاستیکی متوسط

این گلدان ها به عنوان عنصر اصلی زیبایی در دکوراسیون های طبیعی و مصنوعی در آپارتمان و ویلا به حساب می آیند.

سایز گلدان پلاستیکی متوسط

از عوامل مهم در انتخاب و خرید مشتری، سایز گلدان پلاستیکی می باشد. معمولا برای گیاهان آپارتمانی چون سانسوریا، شمعدانی، بابا آدم، کاکتوس و… از گلدان پلاستیکی متوسط استفاده می شود.

گلدان پلاستیکی متوسط

به طور کلی گلدان پلاستیکی متوسط دارای دهانه بین ۲۵ تا ۵۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود و البته ارتفاع گلدان نیز معمولا ۳/۴ دهانه آن می باشد.

گلدان پلاستیکی متوسط

برخی برای گیاهان بزرگ نظیر کاج، بونسای، بابا آدم و… از گلدان پلاستیکی بزرگ در مدل مربعی یا گرد با ارتفاع بیشتر از ۶۰ سانتی متر استفاده می کنند.

برخی نیز برای گیاهان آپارتمانی چون شفلرا، کاکتوس، برگ بیدی و… از گلدان پلاستیکی کوچک مدل گرد و برخی نیز برای سبزیجات و صیفی جات از گلدان پلاستیکی مستطیلی بهره می برند.

گلدان پلاستیکی متوسط

مهم این است که بدانیم چه گیاهی به چه مقدار عمق برای رشد مناسب ریشه نیاز دارد، آنگاه گلدان پلاستیکی متوسط یا بزرگ یا کوچک را برای آن انتخاب کنیم. از این رو حتما قبل از انتخاب سایز گلدان پلاستیکی باید اطلاعات کمی در مورد گیاه آپارتمانی خود داشته باشیم.

قیمت گلدان پلاستیکی در بازار

قیمت گلدان پلاستیکی متوسط و بزرگ در بازار بستگی به رنگ گلدان دارد.

گلدان پلاستیکی متوسط

گلدان پلاستیکی مشکی که کاربری گلخانه ای و کشاورزی دارد و از مواد درجه دوم یا بازیافتی ساخته می شود، دارای قیمت بسیار ارزان تری نسبت به نوع رنگی یا سفید می باشد.

گلدان پلاستیکی متوسط

گلدان پلاستیکی رنگی یا سفید از مواد گرانولی درجه یک با رنگدانه های مخصوص به خود در دستگاه تزریق پلاستیک ساخته می شود و کاربرد تزئینی در خانه و ویلا دارد. این نوع گلدان قیمت حدودا دوبرابری نسبت به هم اندازه و هم مدل خود در نوع مشکی دارد و معمولا خرید آن توسط مشتری نیز به تعداد کم می باشد.

گلدان پلاستیکی متوسط

مشتری گلدان مشکی چون بیشتر کشاورز و گلخانه دار است و در تعداد بالا و عمده قصد خرید دارد، قیمت ارزان از اهمیت بالایی برایش برخوردار می باشد. همچینن به دلیل اینکه مدت کوتاهی می خواهد گیاهان را نگه دارد، کیفیت از آنچنان اهمیتی برایش برخوردار نمی باشد. البته کیفیت باید در حدی باشد که گلدان بعد از دو یا سه سال شکننده نشود و حداقل عمر ۵ ساله در آفتاب و باران داشته باشد.

اما گلدان پلاستیکی متوسط نوع رنگی یا سفید در تعداد کم برای مصرف خانگی خرید می شود و کیفیت آن باید بسیار بالا باشد و همچنین از بدنه شیک برخوردار باشد. از این رو طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارد.

گلدان پلاستیکی متوسط

برای آگاهی از ابعاد گلدان پلاستیکی و قیمت آن می توان با کارشناس فروش ارتباط برقرار کرد و از اطلاعات کاملی قبل از خرید برخوردار شد.

حسن خانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید