مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گلدان پلاستیکی قهوه ای مستطیلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

توجه مشتری به رنگ گلدان پلاستیکیزیبایی گلدان پلاستیکی قهوه ایانواع مدل های گلدان پلاستیکیقیمت گلدان در بازار پلاستیک تهران
گلدان پلاستیکی قهوه ای

قیمت انواع گلدان پلاستیکی قهوه ای و را در مدل های مربعی و مستطیلی می توان از شرکت کارخانه استعلام گرفت. سپس با در نظر گرفتن بودجه مالی خود، خرید را به صورت عمده یا خرده با کمترین قیمت از تهران انجام دهیم. گلدان پلاستیکی در شیراز دارای فروش بالایی برخوردار می باشد.

توجه مشتری به رنگ گلدان پلاستیکی

رنگ گلدان پلاستیکی از اهمیت بالایی برای مشتری برخوردار می باشد. زیرا که باید با رنگ گل و گیاه داخل آن تناسب داشته باشد. در این صورت دکوراسیون طبیعی بسیار زیبایی را در محیط به وجود می آورد. نایلون کشاورزی یزد دارای ضخامت مختلفی برخوردار می باشند.

گلدان پلاستیکی قهوه ای

در گذشته های نه چندان دور که گلدان های سفالی بسیار رواج داشتند، رنگ گلدان نیز همان رنگ سفال، یعنی اخرایی یا همان آجری رنگ بود، و مشتری اگر رنگ دیگری می خواست، خودش بدنه گلدان را باید رنگ آمیزی می کرد.

گلدان پلاستیکی قهوه ای

امروزه گلدان های پلاستیکی با توجه به گرانول های پلیمری که در ساخت آنها به کار گرفته می شود، می توان رنگدانه های متفاوت را به کار برد و گرانول های رنگی تولید کرد و گلدان های رنگی متفاوت را تولید و ارائه کرد.

زیبایی گلدان پلاستیکی قهوه ای

گلدان پلاستیکی قهوه ای در برخی موارد با نام گلدان پلاستیکی آجری در بازار شناخته می شود. در حالیکه این گلدان ها دارای رنگ قهوه ای روشن یا تیره (عدسی رنگ) می باشند.

گلدان پلاستیکی قهوه ای

زیبایی این گلدان ها در این است که اگر سایزهای کوچک آن در تعداد بالا با گیاهان متفاوت کنار هم قرار داده شوند، زیبایی چشم نوازی را به وجود می آورند. همچنین با گذاشتن گلدان پلاستیکی قهوه ای در بالکن یا تراس خانه می توان نمای طبیعی را بوجود آورد.

گلدان پلاستیکی قهوه ای

انواع مدل های گلدان پلاستیکی

از انواع گلدان پلاستیکی می توان به مدل مستطیلی، مربعی، گرد، آویزی، نرده ای، بالکنی، دو طرفه، پایه دار، طبقاتی و دیواری اشاره داشت. هر کدام از این گلدان ها برای گیاه منحصر به فردی مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا بیشتر افراد برای نگهداری گل های برگ بیدی از گلدان آویز استفاده می کنند.

گلدان پلاستیکی قهوه ای

سه مدل اصلی گلدان که توسط مشتری درخواست می شود عبارتند از:

  1. گلدان پلاستیکی مستطیلی
  2. گلدان پلاستیکی مربعی
  3. گلدان پلاستیکی گرد

در واقع این سه مدل از همان ابتدای ورود گلدان پلاستیکی به بازار، به عنوان گزینه ای برای نگهداری همه نوع گیاهی مورد استفاده قرار می گرفته است. همچنین این گلدان ها دارای سایزبندی متفاوت می باشند و در طرح بدنه با استفاده از قالب دستگاه تزریق پلاستیک توسط شرکت های تولیدی با طرح های متفاوت و متناسب با دکور آپارتمانی و ویلایی تولید می شوند.

گلدان پلاستیکی قهوه ای

گلدان پلاستیکی قهوه ای که به عنوان رنگ مورد پسند بسیار از مشتریها در بازار خرید و فروش می شود، در همه این مدلها موجود می باشد.

قیمت گلدان در بازار پلاستیک تهران

قیمت گلدان پلاستیکی را می توان از بازار تهران استعلام نمود و با توجه به حجم خرید خود و موقعیت مکانی که داریم، و احتساب هزینه حمل، خرید مقرون به صرفه را انجام داد.

گلدان پلاستیکی قهوه ای

از این رو می توان با کارشناس و مشاور فروش ارتباط برقرار کرد تا ابتدا با داشتن کاتالوگ و لیست قیمت بهترین نوع گلدان پلاستیکی متناسب با فضای خانه و گیاهی که داریم را انتخاب کنیم، سپس با توجه به بودجه مالی و همچنین محاسبه هزینه حمل، خرید آگاهانه و اقتصادی انجام دهیم.

حسن خانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید