مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گلدان پلاستیکی مشکی سایز ۱۰ ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

گلدان پلاستیکی ، محصولی پرفروش در بازارگلدان پلاستیکی مشکی و استقبال مشتریسایز پر متقاضی گلدان پلاستیکی مشکیپیگیری مشتری برای خرید گلدان پلاستیکی ارزان قیمت
گلدان پلاستیکی مشکی

پیش از اینکه خرید کنید، اول به طور کامل در مورد قیمت ارزان و کیفیت کالای مورد نظر تحقیق کنید. کارشناسان ما انواع گلدان پلاستیکی مشکی و رنگی را با سایز ۶، ۱۰ و ۱۲ در اختیار شما خریدار گرامی قرار می دهند.

گلدان پلاستیکی ، محصولی پرفروش در بازار

در بازار که راه می روید، برخی مواقع محصولاتی مانند نایلون گلخانه نیلوفر یزد را می بینید که شما را ناخودآگاه سمت خود می کشند. آنچه باعث جذب شما می شود، بیشتر رنگ ها و طرح های شاد و جذاب محصول تجاری است. پس رنگ و طرح قطعا از فاکتورهای مهم در استقبال مشتری از محصول و رونق تولید و فروش می باشد. در مورد گلدان های پلاستیکی نیز این قضیه به صورت جدی توسط تولید کنندگان و فروشندگان مورد توجه است. به رنگ سبز و بی رنگ در بازار به فروش می رسد.

گلدان پلاستیکی مشکی

تولید گلدان پلاستیکی باید مطابق با استانداردهای روز جهان و مهمتر از همه، نیاز و سلیقه مشتری باشد. بدین صورت می توان ادعا کرد که رونق کسب و کار را می توانیم بسیار زود در یک مجموعه شاهد باشیم.

کسب و کاری هم می تواند در حوزه این محصولات موفق شود که فروش گلدان پلاستیکی را نه صرفا به خاطر سود خود، بلکه بیشتر به خاطر رفع نیاز مشتری انجام دهد تا همیشه مشتری ثابت و پایدار مانده و در نتیجه کسب و کار پویا و فعال باقی بماند. همچنین نیز برای سظل زباله تولید می شود.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی مشکی و استقبال مشتری

بسیاری از کسانی که گلخانه دار بوده و یا به هر دلیلی در کار پرورش گل و گیاه و باغبانی هستند، متقاضی گلدان پلاستیکی مشکی رنگ می باشند.

گلدان پلاستیکی مشکی

برخی گلدان های پلاستیکی مشکی رنگ با نام گلدان پلاستیکی نشا شناخته می شوند. بسیاری بر این باورند که در ساخت گلدان پلاستیکی مشکی از مواد دست دوم استفاده می شود. اما باید گفت که گلدان های پلاستیکی همیشه بر اساس کیفیت ساخت درجه بندی می شوند. به عبارتی مشتری همواره با توجه به نیاز خود می تواند از هر درجه بندی مورد پسند، خریداری نماید.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی مشکی و نایلون گلخانه uv از مواد درجه دوم پلیمری ساخته می شود، از این رو طبیعتا کیفیت پایین تری نسبت به نوع رنگی یا سفید دارد. کاربری و مشتری اصلی آنها نیز کشاورز است که طبیعتا برای مدت معینی می خواهد نهال را در آنها نگهداری کند و سپس به بازار عرضه نماید. از این رو کیفیت نسبی مد نظر وی می باشد و بیشتر قیمت ارزان برایش مهم است.

مواد درجه دوم را در اصطلاح مواد بازیافتی نیز می گویند. اگر این مواد بازیافتی، حاصل بازیافت اول در چرخه بازیافت باشند، گلدان از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

سایز پر متقاضی گلدان پلاستیکی مشکی

یکی از سایزهایی که خیلی درخواست می شود، سایز ۱۰ گلدان پلاستیکی مشکی می باشد. این سایز در واقع قطر دهانه گلدان بوده و قاعدتا با اندازه ارتفاع و قطر ته گلدان تناسب دارد.

معمولا قطر ته گلدان، ۳/۴ قطر دهانه و اندازه ارتفاع ۴/۵ قطر دهانه گلدان می باشد.

گلدان پلاستیکی مشکی

گلدان پلاستیکی نشایی که برای نشا بذر و نهال استفاده می شود دارای سایزهای دهانه ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ می باشد و گلدان های بزرگتر از این سایز دهانه را با عنوان گلدان پلاستیکی سطل می شناسند که دارای سایزهای سطل ۳، ۴، ۷، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ می باشد.

نوع دیگری از گلدان پلاستیکی مشکی نیز در بازار وجود دارد که دهانه آن ۱۰ سانتی متر بوده و به گلدان پلاستیکی ژله ای معروف می باشد و دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به گلدان مشکی معمولی است.

پیگیری مشتری برای خرید گلدان پلاستیکی ارزان قیمت

مشتری همواره به دنبال ارزان ترین می باشد، به ویژه که قدرت اقتصادی کاهش یافته است. از این رو باید کوشید مطابق با نیاز مشتری، گلدان پلاستیکی ارزان را راحت در اختیارش قرار داد. گلدانی که هم از کیفیت کافی برخوردار باشد و هم مشتری از خریدش رضایت داشته باشد.

در مورد گلدان پلاستیکی مشکی نیز پیگری اصلی مشتری در هنگام خرید، قیمت ارزان گلدان می باشد. مشتری که به دنبال گلدان سایزهای کوچک ۱۰ و یا کمتر از آن می باشد طبیعتا می داند که حداقل فروش این گلدان ها ۱۰۰۰ عدد در یک کیسه می باشد.

برای اطلاع از حداقل خرید و نوع طرح گلدان و قیمت آن باید با کارشناس مربوط تماس گرفت تا بتوان از جزئیات خرید مطلع شد.

حسن خانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید