مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گلدان پلاستیکی پایه دار به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قدمت پلاستیک و محصولات آنگلدان پلاستیکی در زمره پرفروش های بازارزیبایی گلدان پلاستیکی پایه دارخرید گلدان پلاستیکی به صورت عمده
گلدان پلاستیکی پایه دار

همه پیشنهادات و انتقادات مشتری در مورد گلدان پلاستیکی در شیراز پایه دار بررسی و تحلیل می شود. برخی محصولات پلاستیکی نوین و جدید می باشند و همواره در طراحی به روز می شوند. همچنین نایلون کشاورزی یزد وخرید گلدان پلاستیکی را باید از مراکزی انجام داد که به روز می باشند و به صورت عمده فروش دارند.

قدمت پلاستیک و محصولات آن

قدمت استفاده از پلاستیک و محصولات آن به سالهای بسیار دور که انسانها امکاناتی نداشتند، باز می گردد.

گلدان پلاستیکی پایه دار

در مورد پلاستیک، این ماده شگفت انگیز، و نحوه کشف آن اطلاعات بسیار جالب توجهی وجود دارد.

پلاستیک در واقع نوعی پلیمر (درشت مولکول) می باشد که سنتزی می باشد، یعنی در آزمایشگاه ساخته می شود. اولین پلیمر شناخته شده توسط بشر، سلولز بود که در ساختار پنبه و چوب وجود داشت و یک پلیمر طبیعی به حساب می آمد. سلولز در آب غیر قابل حل و غیر قابل ذوب بود و همچنین انعطاف پذیری بسیار کمی داشت.
با اضافه کردن گروه عاملی نیترو به آن، نیتروسلولز به وجود آمد که قابل حل در آب بوده و نرم بود. نیترو سلولز در واقع اولین پلاستیک ساخته شده (پلیمر مصنوعی) توسط بشر بود که وارد بازار شد.

سلولوئید همان نیتروسلولز نرم شده با کافور بوده که برای ساخت اشیای لاکی، استفاده شد. در اوایل دهه ۱۹۰۰ میلادی، دکتر لئوبالکنر، پلاستیکی تحت عنوان باکلیت را روانه بازار کرد. باکلیت در ساخت دستگیره های لاکی در و پنجره، عایق های تلفن همراه و دستگاه پخت و پز کاربرد داشت.

گلدان پلاستیکی پایه دار

بدین صورت پلاستیک و محصولات پلاستیکی به عنوان کالاهای اساسی وارد زندگی بشر شد.

گلدان پلاستیکی در زمره پرفروش های بازار

گلدان های پلاستیکی از محبوب ترین ها و متفاوت ترین محصولات موجود در بازار می باشند.

به طور کلی محصولات پلاستیکی بسیاری اعم از سطل پلاستیکی، میز و صندلی پلاستیکی، ظروف آشپزخانه پلاستیکی، فایل و دراور پلاستیکی و… در بازار وجود دارد که مشتری های بسیاری را در بازار پلاستیک به خود جذب کرده است. اجناس پلاستیکی به دلیل وزن کم، تنوع طرح خوب و قیمت ارزان نسبت به نوع فلزی یا چوبی خود پر فروش تر هستند. در این میان گلدان پلاستیکی به دلیل اینکه مخاطب کسانی هست که به دنبال پرورش گل و گیاه در خانه می باشند و حساسیت زیادی روی طرح و رنگ دارند، با توجه ویژه ای توسط تولید کننده طراحی شده و به بازار راه پیدا می کند.

گلدان پلاستیکی پایه دار

با وجود خلا بزرگی که در ساخت گلدان های پلاستیکی مدرن و سبک وزن می رفت، با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک و قالب های فلزی، این اتفاق افتاد. امروزه گلدان های پلاستیکی دارای قیمت و کیفیت بسیار بهتری نسب به رقبای خود در بازار هستند.

گلدان های پلاستیکی دارای تنوع طرح بسیار زیادی می باشند از جمله:

هر کدام از این گلدان ها در دکور با استفاده از گل ها و گیاهان هم اندازه گلدان، زیبایی منحصر به فردی را خلق می کنند و در ایجاد روحیه شاد بسیار موثر هستند.

زیبایی گلدان پلاستیکی پایه دار

گلدان پلاستیکی پایه دار معمولا در سایز بزرگ طراحی شده و بدنه شیک و زیبایی دارد.

گلدان پلاستیکی پایه دار

از معروفترین طرح های گلدان پلاستیکی پایه دار، طرح گلجام می باشد.
اندازه های این گلدان عبارتند از:

  • گلدان پلاستیکی گلجام با قطر ۲۳٫۵ و ارتفاع ۲۷ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی گلجام با قطر ۳۶٫۰ و ارتفاع ۳۴ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی گلجام با قطر ۴۴٫۰ و ارتفاع ۴۰ سانتی متر
  • گلدان پلاستیکی گلجام با قطر ۵۴٫۰ و ارتفاع ۵۰ سانتی متر

این گلدان ها در بسته های ۱۲ تایی و ۶ تایی، به صورت عمده به فروش می رسند و با زیرگلدانی مخصوص خود دارای قیمت بیشتری می باشند.

خرید گلدان پلاستیکی به صورت عمده

انواع گلدان پلاستیکی را به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت ممکن باید تهیه کرد.

گلدان پلاستیکی پایه دار

گلدان پلاستیکی پایه دار در دسته گلدان پلاستیکی بزرگ جای می گیرد. در فروش گلدان های پلاستیکی سایز بزرگ، معمولا در حجم بالا قیمت نهایی کمتر می شود. اما در فروش گلدان پلاستیکی کوچک در حجم بالا، قیمت تمام شده خیلی کمتر از آب در می آید.

از این رو اکثر مشتریان خرید گلدان پلاستیکی، گزینه خرید عمده را برای یکبار انتخاب می کنند. بعد از اینکه پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود، خرید محصول وارد مرحله پردازش می شود. سپس با انبار کالا هماهنگ شده و فرآیند خرید محصول از درب کارخانه شروع می شود. پس از گذشت ۲ الی ۵ روز کاری، محصول فروش عمده، به دست مشتری می رسد. امروزه این فرآیندها از طریق اینترنت، بسیار آسان تر و مطمئن تر شده است.

با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

حسن خانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید