مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده گلدان پلاستیکی گلخانه سیاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گلدان سیاه در بازارمدل گلدان پلاستیکی گلخانه ایفروش عمده با قیمت ارزان
گلدان پلاستیکی گلخانه

گلدان پلاستیکی گلخانه از مواد بازیافتی بوده و با نام گلدان سیاه در مدل گرد و چهارگوش به صورت عمده به فروش می رسد.

انواع گلدان سیاه در بازار

انواع گلدان پلاستیکی گلخانه ای و نایلون گلخانه نیلوفر یزد در مدل های گرد و مستطیلی و مربعی در بازار وجود دارد. این گلدان ها از مواد دست دوم ساخته می شوند و عمر نسبتا مفید ۳ تا ۵ سال در محیط باز دارند، البته اگر خیلی جابجا نشوند، تا ۱۰ سال هم عمر می کنند. البته این مسئله عمر مفید گلدان سیاه به برند تولید کننده آن نیز بستگی دارد. این گلدان ها اگر از مواد بازیافت اول باشند، کیفیت بالاتری دارند و دوام و ماندگاری بیشتری خواهند داشت.گلدان پلاستیکی گلخانه

گلدان پلاستیکی گلخانه یا همان گلدان پلاستیکی مشکی در انواع مدل های زیر در بازار وجود دارد:

  1. گلدان پلاستیکی نشا
  2. گلدان پلاستیکی سطل
  3. گلدان پلاستیکی جعبه

گلدان پلاستیکی گلخانه

گلدان های نشایی معمولا برای نهال های گیاهان ریز به کار می روند. گلدان های سطلی نیز سایز بزرگتر از گلدان های نشایی می باشند که تفاوت اصلی آنها با گلدان های نشایی، لبه دار بودن گلدان است. گلدان های جعبه ای نیز دارای بیشترین ضخامت بدنه و مقاومت در بین گلدان های گلخانه ای می باشند و از این رو برای نگهداری انواع نهال درخت و درختچه به کار می روند.

مدل گلدان پلاستیکی گلخانه ای

گلدان پلاستیکی گلخانه ای همانطور که از نامش پیداست، باید دارای مدل های گرد و مربعی و مستطیلی باشد تا برای نگهداری انواع گیاهان چون سانسوریا، زاموفیلیا، شفلرا، برگ بیدی، آگلونما، دیفن باخیا، فیکوس، پتوس و درختان بونسای به کار رود. البته این گیاهان زمانی که در خانه استفاده شوند، طبیعتا برای آنها گلدان پلاستیکی رنگی یا سفید گرفته می شود تا در دکوراسیون بیشتر به چشم بیایند، اما زمانی که در مرحله کاشت و نگهداری و فروش، در دست گلخانه دار و کشاورز می باشند، در گلدان مشکی رنگ گلخانه ای قرار دارند.

گلدان پلاستیکی گلخانه

مدل گلدان گلخانه ای در بازار با نام گلدان پلاستیکی کشاورزی یا گلدان پلاستیکی نهال نیز شناخته می شود. این گلدان ها دارای سایزهای زیر می باشند:

  • گلدان نشایی از سایز دهنه ۶ تا ۱۶ سانتی متر
  • گلدان سطلی از سطل ۳ تا سطل ۱۶
  • گلدان جعبه از جعبه ۳۵ تا جعبه ۶۰

گلدان پلاستیکی گلخانه

برخی از این گلدان ها و نایلون گلخانه uv با مدل طرح بدنه پله ای، و برخی دیگر نیز با مدل طرح بدنه کرکره ای در بازار وجود دارند. طرح بدنه گلدان هر مدلی که داشته باشد، باید به وزن و ابعاد قطر و ارتفاع گلدان توجه کرد تا مطابق با استاندارد گلدان های گلخانه ای در بازار باشد و ظرفیت آن به لیتر یا کیلو مشخص باشد. دارای جنس بسیار عالی می باشند.

فروش عمده با قیمت ارزان

اکثر کسانی که به دنبال گلدان پلاستیکی گلخانه ای می باشند، کشاورز و گلخانه دار هستند و در برخی موارد نیز کسانی هستند که برای تفریح و سرگرمی، قصد دارند تا پرورش گل و گیاه را در خانه یا بخشی از محل کار خود تجربه کنند. به طور کلی پرورش گل و گیاه به عنوان فعالیتی بسیار محبوب در بین مردم شناخته می شود و باعث ایجاد روحیه و نشاط در افراد می گردد.

گلدان پلاستیکی گلخانه

از این رو شرکت کارخانه با داشتن زیرساخت اینترنتی قوی، می کوشد قیمت ارزان عمده فروشی را در اختیار همه مشتریان، اعم از مشتریان خرد و عمده، قرار دهد تا همه بتوانند خرید گلدان پلاستیکی گلخانه ای را با قیمت ارزان تجربه کنند.

گلدان پلاستیکی گلخانه

شما می توانید از طریق ارتباط با مسئول فروش، کاتالوگ ابعاد دقیق گلدان های گلخانه ای را به همراه لیست قیمت روز کارخانه و حداقل فروش آن از طریق راه های ارتباطی چون تلگرام یا واتساپ دریافت نمایید و سپس با توجه به بودجه مالی که برای این کار در نظر گرفته اید، اقدام به خرید کنید. برای هر گونه مشاوره نیز در مورد گلدان های پلاستیکی در خدمت شما هستیم.

حسن خانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه پاساک پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید